Aici găsești toate informațiile despre procesul de achiziție de baze date
și cum să descarci facturile aferente comenzilor tale
Bazele de date pot fi achiziționate sub formă de comandă. Un utilizator poate plasa una sau mai multe comenzi iar într-o comandă pot exista una sau mai multe selecții de baze de date. Facturarea se va face însă per fiecare comandă idividuală.
Pentru a plasa o comandă de baze de date, urmează pașii de mai jos:
Pe CoduriCAEN.ro poți descărca baze de date cu firmele din România împreună cu bilanțurile contabile și datele de contact ale acestora. Pentru asta, ai nevoie de un cont de membru GRATUIT, pe care îl poți crea în pagina de înregistrare.
Contul de membru te ajută să ai acces la resursele protejate ale site-ului, cum ar fi bazele de date, fișiere .PDF sau secțiuni din site. De asemenea, cu ajutorul contului de membru bazele de date sunt salvate și grupate în contul de membru pentru facilitarea accesului la comenzi și facturi. Vezi mai multe informații despre contul de membru aici.
După crearea contului, poți începe să adaugi selecții de baze de date în comanda ta. O selecție înseamnă fie o secțiune (care include una sau mai multe diviziuni), fie o diviziune (care include una sau mai multe grupe), fie o grupă (care conține mai multe coduri CAEN), fie doar un cod CAEN.
O comandă poate conține un sau mai multe selecții, indiferent de tipul lor (secțiuni, diviziuni, grupe sau coduri CAEN), insă dacă o comandă deja conține o selecție părinte, atunci nu se mai pot adăuga la comandă selecții care aparțin acelui părinte. Vezi mai multe detalii despre baze de date.
După ce ai ales selecțiile de baze de date, trimite comanda urmând instrucțiunile din pagina dedicată de plasare comandă.
După trimiterea și achitarea comenzii vei avea acces la comenzile tale în contul tău de membru la secțiunea Comenzi.
Similar cu pasul 4, facturile tale pot fi accesate la secțiunea Facturi.